Tämä byzantine- eli kuningasketju on ollut minulla kesken kauan.

Tämä on yksi suosituimmista ketjumalleista, mitä kursseilla tehdään, mutta olen jotenkin mieltänyt tämän miesten ketjuksi. Kuitenkin halusin tehdä tällaisen ketjun, koska sen tekeminen on hauskaa. Tämä lopullinen ketju on muistaakseen neljäs versio ja tähän olen lopulta tyytyväinen. Välillä ketjussa on ollut mukana helmiä ja välillä isompia lenkkejä, mutta aina joku on tökkinyt pahasti. Lisäsin ketjuun välilenkiksi koristeellisesta hopealangasta tehdyn lenkin, joka antaa korulle säihkettä ja  lisää naisellisuutta. Valitsin langaksi siron 0,8mm hopealangan ja olen käyttänyt veivikokoa 2,5.

Riipuksen olen tehnyt hopeasavesta jo aikaisemmin.

This byzantinechain has been my nightmare...I have always wanted to make one, but actually I did`t like it at first, because it looks a bit like mens chain. I added "sparkling"rings between the normal rings and now it looks more feminine. I actually like this :) I have made that flowerpendant earlier, its made of silverclay and there is one zirconrock in the middle.